Serviciul Public de Administrare a Centrului Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive (CERC) cu sediul în localitatea Timișoara, str. Paul Morand, nr. 15, organizează în data de 21.02.2020, ora 10:00, concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de inspector de specialitate gradul II, pe perioadă nedeterminată.

Dosarul de înscriere la concurs va cuprinde în mod obligatoriu:

  • cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unității;
  • copia actului de identitate sau orice alt document, care atestă identitatea, potrivit legii , după caz;
  • copiile acteleor care să ateste nivelu studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor calificări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă , în meserie sau/și în specialitatea studiilor în copie;
  • cazierul judiciar;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni;
  • curriculum vitae;

Actele prevăzute în copii vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Condiții generale de participare la concurs:

  • are cetățenia română sau cetățenia a altor state membre ale Uniunii Europene;
  • cunoaște limba română scris și vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitatea deplină de exercițiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale;
  • îndeplinește condițiile de studii și după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autoritățiilor;

Condiții specifice necesare ocupării postului:

Condițiile specifice prevăzute în fișa postului, conform art. 4 alin.( 1) din HG nr. 286/2011, pentru ocuparea funcției contractuale de execuție vacante de inspector de specialitate grad II, sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe inginerești;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minim 1 an.

Condiții de desfășurare a concursului:

Concursul se organizează la Serviciul Public de Administrare CERC , Timișoara, sr. Paul Morand, nr. 15, jud. Timiș, astfel:

  • Proba selecție dosare: în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor cu afișarea rezultatului selecției dosarelor în data de 17.02.2020. Depunerea contestațiilor în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecție dosarelor.
  • Proba scrisă - în data de 21.02.2020, ora 10:00, cu afișarea rezultatelor în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării probei. Durata de desfășurare a probei este de 3 ore. Depunerea contestațiilor în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor probei scrise.
  • Interviul - în data de 27.02.2020, ora 10.00. Depunerea contestațiilor în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului interviului.

Dosarele de înscriere se depun la sediul Serviciului Public de administrare CERC , str. Paul Morand, nr. 15, începînd cu data de 31.01.2020 până la data de 13.02.2020 inclusiv, conform art. 19 din HG nr. 286/2011.

Adresa de corespondență: Timișoara, str. Paul Morand, nr. 15, tel. 0356 007 543, fax 0356 007 578.

e-mail dorin.patruti@primariatm.ro sau ioan.bontila@primariatm.ro

Persoane de contact: insp. specialitate Dorin Pătruți, insp. specialitate Ioan Bontilă.

Bibliografie:

  • Ordonanța de Urgență nr.57/2019, privind Codul Administrativ,
    • Partea I - Dispozitii generale (art.1-13)
    • Partea a III-a - Administratie publica locala (art.75-248)
    • Partea a V-a - Reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului sau a unităților administrativ-teritoriale
      • Titlul I, Capitolul III, Sectiunea a 4-a - Inchirierea bunurilor proprietate publică

( art.332-348);

  • Partea a VI-a - Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice,
    • Titlul I- Dispozitii generale, (art.365-368)
    • Titlul III- Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice (art.538-562);
  • Partea a VII-a –Răspunderea administrativă (art.563-579);
  • Partea a VIII-a – Servicii Publice (art.580-596) ;
  • Legea nr.53/2003 - Codul Muncii ;
  • Legea nr. 307/2006, actualizată privind apărarea împotriva incendiilor, republicată ;
  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice ;
  • Legea nr. 535/25.11.2004 privind prevenirea și combaterea terorismului ;
  • Legea nr. 319/2016 privind protecția și securitatea muncii actualizată.

Atribuții conform fișei postului:

  • organizarea și coordonarea activității departamentului Tehnic;
  • operarea echipamentelor si utilajelor cu care este dotat CERC ;
  • întocmirea de instrucțiuni de lucru pentru utilizarea in conditii optime a echipamentelor și utilajelor din dotarea CERC;
  • întocmeste documentele specifice pentru închirierea echipamentelor și utilajelor din proprietatea serviciului public;
  • instruirea chiriașilor asupra modului de utilizarea a echipamentelor și utilajelor;
  • urmărește contractele de închiriere a echipamentelor și utilajelor CERC și informează superiorul ierarhic cu privire la modul de derulare a acestor contracte;
  • participarea la divese traininguri de specialitate , workshopuri și târguri de promovare a utilajelor din industria automotive;
  • organizarea de traininguri cu caracter tehnic pentru furnizorii din sectorul automotive din Regiunea de Vest;
  • întocmirea documentației aferente procedurilor de achiziție publică specifice departamentului;